![]() |
||
HU / EN |
||
2022 Tucson N Line & Plug-in Hybrid – Hírek – Hyundai – SUV – CUV – Hybrid – Jön a Tucson sport és Plug-In hibrid A Hyundai bejelentett az új Tucson kínálat bővítését az új N Line és Plug-In Hybrid modell változatokkal. A teljesen új Hyundai Tucson tervezési szálai a széria Hyundai Design Center koncepciókkal lenyűgöző, és ezzel a fejlődő Sensuous Sportiness globális formatervezési identitással. A Tucson N Line és a Plug-In Hybrid modelleket Ulsanban (KOREA) gyártják, és elérhető lesz tavasztól és nyártól, piactól függően. Az N Line Mint része a Hyundai növekvő N márkájának, a Hyundai fejlesztett egy N Line modell változatot az új generációs Tucsonból is, amivel felhívják a rajongó ügyfelek figyelmét, egy agresszívebb külső és belső megjelenéssel. A Tucson N Line kombinálja a dinamikus dizájn elemeket az autósport ihlette részletekkel. A Tucson N Line exkluzív jellemzői között megtaláljuk az SEL szintet és a Convenience csomagokat, plusz a következő kiegészítőket, mint az N Line első és hátsó ütközőt, az N Line hűtőrácsot, a sötét fényszórókat, az N Line jelölést a sárvédőn, az egyedülálló 19”-es fekete felniket, a fekete külső visszapillantóházat, és fekete ablakkeretet, a dupla kipufogó véget, valamint az N Line hátsó légterelőt. |
||
2022 Hyundai Tucson N Line |
||
A listának itt még nincs vége, ami folytatódik a beltér részleteivel, mint az N Line logót megkapta a kormánykerék, a váltókar és az ülések, valamint a bőr és a szövet ülés felülete, a piros kiemelések az üléseken és az ajtó betéteken, a fekete tető kárpit, a fém pedálok és ajtó küszöb díszlécek és a Bose® prémium audio rendszer, amik hozzátesznek egy kis pluszt az N Line modell változathoz. A szín választék az N Line modell változat esetében tartalmazza az Ash Black, a White Pearl, a Titan Gray, és a Red Crimson színeket, amik az N Line exkluzív színei. Az N Line utastér részletei tartalmazzák az N márka fekete bőr sport ülését és szövet betéteket, és a piros kiemelős varrást az ajtóbetéteken és a könyöktámaszon. Az N logót elhelyezték a váltókar körül, a fém pedálokon, a lábtartón és az ajtó küszöb díszléceken. A Plug-In Hybrid hajtáslánc A Tucson Plug-In hibrid és a hibrid modellek összpontosítanak kiegyensúlyozni a kombinációt a vezetési teljesítmény élményével, amit párosítottak, a kiváló takarékosság a tiszta takarékossággal, a kompromisszummal a vezetési harc a sok versenytár bevonásával. Az új Tucson Plug-In hibrid modell jellemzői a becsült 261 lóerős, az 1.6 literes turbófeltöltős, közvetlen befecskendezéses hibrid hajtás, amit párosítottak egy 6-fokozatú automata váltóval. A Plug-In hibrid akkumulátor nagyobb, mint a hibrid akkumulátora, a 13.8 kWh teljesítménnyel, engedve a becsült teljesen elektromos hatótávja (AER – All-Electric Range) 32 mérföld (51.5 km) és a becsült ütemanyag fogyasztása 70 MPGe (kb. 3,6-4,0 l/100 km). A Plug-in Hybrid Level-II töltés képes kevesebb, mint két óra alatt felölteni a rendszert, a 7.2 kW-os beépített töltővel. A Plug-in hibrid hajtáslánc szállítja az erőt a PHEV-hangolt 6-fokozatú automata váltón keresztül, a simaság és hatékonyság érdekében, a becsült kombinált üzemanyag-fogyasztási értéke 30 mpg, az összkerék-meghajtással. A Plug-In hibrid még kínál lenyűgöző vontatási kapacitást, a 2000 font (907 kg) súlyú vontatható tömeggel. A két új hajtáslánc az élvonalbeli motor technológiát használja a Continuously Variable Valve Duration (CVVD) formában. |
||
2022 Hyundai Tucson Plug-In Hybrid |
||
Az innovatív új szelep időtartam technológia folyamatosan optimalizálja a szelep nyitási idejét, - a teljesítmény, a fogyasztási és kibocsátási érték érdekében, minimalizált kompromisszummal a kulcsfontosságú intézkedésekben, a motor teljesítményével. Mindkét hibrid hajtáslánc, emellett az egyedülálló váltóra szerelt elektromos készüléket is használja (TMED – Transmission-Mounted Electric Device), ami segít kezelni a megnövekedett teljesítményt a kívánt hibrid SUV alkalmazásokkal. Az új 2022-es Santa Fe hibridek, a Tucson hibrid és a Plug-in hibrid modellek mellett, szintén kínálnak alap mechanikus HTRAC® AWD összkerék-meghajtást, hogy megfeleljen az öko-központú vásárlói igényeknek, a speciális módokkal, a nagyobb alkalmazkodó képességgel terepen és az időjárási körülményekhez, ami tartalmazza a Snow módot is. A Hyundai legújabb HTRAC® összkerék-meghajtás rendszerei a hibrid és Plug-in hibrid hajtásokkal, hangolták az off-road tesztpályán a világ körül, maximalizálva előre a húzóerőt sokféle változatba a fületeken. A vezetési teljesítmény cél a Tucsonnal, volt a kapcsolat tisztább érzékének megteremtése volt a jármű és a vezető között. A menetdinamikák egyezése a sportos külső dizájnhoz, és a kezelhetőségi csomag javította, így az új Tucson még agilisebb, mint az előd generáció. A felfüggesztést finomították együtt az e-handling rendszerekkel, amik minimalizálják a hagyományos kompromisszumokat, a sportos kezelhetőség és a kiváló utazási kényelem között. A Tucson Plug-In hibrid és hibrid modellek jellemzői a Hyundai e-handling technológia, ami pontosan érvényes az elektromos motor szerinti nyomatékszabályozásra a dinamikus visszajelzésekre, és az út körülményei a kanyarodási teljesítmény javítása érdekében egy új szinttel a vezetési élmény dinamikusságában. Mint a Tucson hibrid modell befordul a kanyarba, az elektromos motor rendszer pontos növekedő fékerőt alkalmaz az első kerekeken, növelve az abroncsok kapcsolatát az út felületével, a növelt tapadás és a kormányzási reakció érdekében, miközben bekapcsolása átadása. Ezután, amikor a jármű mozog, hogy kilépjen a kanyarból az elektromos motor pontos nyomatékot alkalmaz a hátsó tengelyen, hogy növelje a hátsó abroncsok tapadással és a kezelhetőségét a kanyarból való kigyorsításnál. - Kartos Patrik - Hyundai Press News - 2021-04-05, 19:32:11 |
||
|
Ha tetszett a teszt nézz rá ezekre is | ||
![]() |
Már a Capturből is elérhető R.S. Line | |
![]() |
||
![]() |
2015 Hyundai Tucson tuning - 2013 SEMA |
![]()
|
|