VW Tiguan BiTurbo dízel
![]() |
||
2016 VW TIGUAN BiTurbo VW népszerű kis SUV-ja az új generációval felnőtt, és az új külső megjelenésével már akár össze is keverhető távolról a nagy testvérével a Touareg-val. A Tiguan már egy ideje elérhető az új generációval, de most még jönnek az úgy csúcsmotorok a kínálatba, amik között megtalálható az új 2.0 TSI 220 lóerős (162 kW) feltöltős benzinmotor, és a 2.0 TDI 240 lóerős (176 kW) dízelmotor, ami már az új Škoda Kodiaq-hoz is elérhető lesz. Az új négyhengeres, turbófeltöltős és közvetlen befecskendezéses BiTurbo dízelmotor, a szegmens legerősebb dízelmotorja, amivel a Tiguan-t felszerelik. |
||
2016 VW Tiguan |
||
A 2.0 TDI motor nem csak dinamikus, de gazdaságos is, ami fogyasztásával megnyerő lehet. A 240 lóerőnek köszönhetően a 0-100 km/órás sprintet 6.5 másodperc alatt teljesíti, és a csúcssebessége eléri a 228 km/órát, ami bőven elég egy városi SUV-nak. A nagy teljesítmény mellett a csúcsnyomatéka 500 Nm, amit már 1 750-es fordulattól biztosít egészen 2500-as fordulatig. A nagy nyomatékot a DSG duplakuplungos váltó továbbítja a kerekekhez, és a 4MOTION összkerék-meghajtás segít a legtökéletesebben átvinni az útra az erőt és nyomatékot, a még jobb gyorsuláshoz. A BiTurbo egyedülálló részleteket kap, mint a trapézalakú hátsó kipufogó vég, amikről egyszerű felismerni a legerősebb BiTurbo-t. | ||
2016 VW Tiguan R-Line |
||
A BiTurbo dízel mellett még jön egy új TSI 220 lóerővel, ami a Golf GTI-ből lehet ismerős, amivel szintén dinamikusan megy az új TIGUAN. A TSI változat sportos karakteres jellemzőket kap a GTI motor segítségével, ami tökéletes választás lehet a sebesség kedvelőinek, akik dízelt nem szeretik. A 220 lóerős és 350 Nm nyomatékú TSI motor, már 1500-as fordulattól biztosítja maximális nyomatékát, ami egészen 4 000 -es fordulatig segít a kiemelkedő menetteljesítményekben. A BiTurbo-hoz hasonlóan a csúcs TSI változat is 4MOTION összkerék-meghajtást kap, és duplakuplungos DSG nyomatékváltót, amik jó tapadást biztosítanak minden helyzetben, és gyorsváltást a DSG váltó. | ||
... és a Touareg, amire nagyon hasonlít már hátulról |
||
A gyári mért fogyasztása a 240 lovas dízelnek 6.4 l/100km, ami mellett nem sokkal több 7.8 l/100 km-es fogyasztásával, a TSI 220 lovas benzines változat átlaga, amik közül a dízel a C, és a benzines a D gazdasági besorolásba kerül. Az új változatok alapára a 2.0 TSI 220 lóerős motorral 12 036 640 Ft (SK: 38 220 €) és a BiTurbo TDI 240 lóerős dízelváltozat kezdő ára 12 738 480 Ft (SK: 41 810 €). - Kartos Patrik - 2016-09-06, 16:15:21 |
||
Reklám |
|
Reklám |
- Nincsenek hozzászólások.