2017 F-150 RAPTOR és a 49th BAJA race
![]() ![]() |
||
A teljesen új Ford F-150 Raptor a BAJA1000-en - 2017 Ford megkezdi értékesítését, a teljesen új 2017-es Ford F-150 RAPTOR-nak, ami ismét kiemelkedő alkotás a Ford Performance csapatától. Az új modell még a 49. a SCORE Baja 1000 nagy neves sivatagi versenyen, ami a verdák állóképességét is próbára teszi, Mexikóban. A Foutz Motorsports csapata és Greg Foutz vezetője az új Raptor-val 35 óra, 59 perc és 8 másodperc alatt teljesítette a versenyt, amire csak kismértékben alakították át a széria Raptor-t, hogy a verseny szabályoknak megfeleljen. Az új Ford F-150 Raptor menő egy verda lett, ami eredeti hajtásláncával és felfüggesztésével is teljesíteni tudta az extrém versenyt. |
||
A versenyre felkészített 2017-es F-150 RAPTOR |
||
Reklám |
||
Az új generáció orrában egy 3.5 literes EcoBoost V6 motor dolgozik, a korábbi V8-as szívó helyett. Az ereje viszont nem kevés az 450 lóerővel és az 510 lb-ft. nyomatékkal, amihez az új 10-fokozatú Ford váltó biztosítja a továbbítást, az összkerék-meghajtáshoz és még ezt a módválasztó tudja fokozni, ahogy a legújabb Focus RS-ben. A szállításokat decemberben kezdik meg, amikor az első megrendelők át is vehetik az új Raptor-jukat. A Raptor most megmutathatta extrém terep képességeit, a 850 mérföldes táv alatt, amin a gyári motornak, váltónak, fékeknek, és a felniknek kellett elviselni a terepet BFGoodrich All-Terrain KO2 abroncsokkal. | ||
2017 Ford F-150 RAPTOR - konfiguráció képek - |
||
Az alap autót a Foutz Motorsport csapata kiegészítette krómötvözet acél bukókerettel, az erősített üzemanyagtartállyal, ami sokkal ellenálóbb és nem lyukad ki extrém terepen sem, plusz a verseny ülések a hozzátartozó övvel, amik elvárások a versenyen. A felfüggesztésén meghagyták a gyári rugókat és a FoxRacing lengéscsillapítókat. Az új modell már nagy szilárdságú, katonai minőségű alumínium ötvözet karosszériát kapott, és nagy szilárdságú acélvázat, plusz a 6 módot tartalmazó Terrain Management System rendszert, ami kiváló terepképességet nyújt homokos, sziklás, havas extrém terepeken is. A versenyen a Baja módot, de úton a visszafogott Sport mód is elég volt. Az extrém versenyteszt így bebizonyította, hogy kiemelkedik riválisa közül a hihetetlen terepképességeivel, már gyári állapotában is, amit 48 325 $-os kezdőárért kapunk meg az Egyesült Államokban. - Kartos Patrik - 2016-12-04, 22:10:24 |
||
Reklám |
|
Reklám |
- Nincsenek hozzászólások.